cindrella a7la montada
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
cindrella a7la montada

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

صبايا وصبيان شويه اسئله عاوزة اجابتكم

كاتب الموضوعرسالة
MeRo
Admin
MeRo

انثى عدد الرسائل : 237

صبايا وصبيان شويه اسئله عاوزة اجابتكم Empty
مُساهمةموضوع: صبايا وصبيان شويه اسئله عاوزة اجابتكم   صبايا وصبيان شويه اسئله عاوزة اجابتكم Emptyالسبت سبتمبر 08, 2007 5:36 pm

اولا: الصبايا

حبة اسئله كده عاوزين نعرف الاجابه بصراحه وانتى لو كانت في الموقف ده كانتي عاملتي كده فعلا ولا تؤتؤ المهم
ياتري وهل تري لو انتي مثلا بتحبي شخص ما وبتموتي في التراب الي بيمش عليها وبتعملي كل حاجه علشان يحس بيك وا يعرف انك بتحبه او مهتمه بي وهو ولا هنا او عارف ومطنش وانت مش عارفه تعملي ايه ياتري بقى
س1-ممكن انك تروحي وتقولي لي اني بحبك ؟

س2-هتعملي ايه لو قالك بعد ماتقولي بحبك لا انا مش بحبك ؟

س3-ياتري مشاعرك واحسياسك وكرامتك كابنت بعد ماتسمعي كده ممكن تعملي ايه ؟
كفايه كده على الصبايا بس هو لو امكن يعني الرد على كل سؤال ورايك ايه ينفع صح الكلام ده ولا تؤتؤ صبايا وصبيان شويه اسئله عاوزة اجابتكم 77

ثانيا :الصبيان

عاوزين نعرف ممكن تعملو ايه لو حصل كده
ياتري وهل تري لو مثلا واحده جات وقلتلكانا بحبك مش اقداراعيش من غيرك ونا مش كانت عاوزه اقول كده الي لما اعرف شعورك نحيتي بس مش قداره وكلام كتير بقي ورغي ايه واحد بتموتفيك بجد ومش تبعد عنك تعمل بقى انت ايه يابطال
س1-تقبل كلمة بحبك منه وتقول اوكي على الحب ده ؟

س2-لو كانت انت بقى بتحب البنت دي بس انت مش كانت عارف تقوله ازاي مثلا بحبك معجب فيك كده خجول او مش عاوز يعني ايه تخجله وفي يوم من الايام جات هي لوحدها وقلتلك بحبك وهي اصلا مش تعرف اذا كانت انت بتحبه ولا تؤتؤ ياتري هيكون حبك الي في قلبك هيفضل ولا هيروح ولا ايه؟
كفايه كده على الصبيان بردوا ونحب نعرفوا هل انتى او انت ممكن تعمل كده ولا تؤتؤ بس بعد ما تجاوب على الاسئله بس على فكره بجد الموضوع ده بيحصل مش مش بيحصل لا في بس يعني نادر جداا في تخيل نفسك اونفسيك مكانهم ممكن تعملو ايه وبس ويارب الموضوع يطلع حلو

https://cindrella.ahlamontada.com

صبايا وصبيان شويه اسئله عاوزة اجابتكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» معلش نسيناكم شويه يلا تعالوا